2016. március 2., szerda

XV.

Sziasztok.Úgy gondoltam,elhozom nektek a következő részt,mivel van egy kis időm.Mostantól már több minden fog történni.Remélem elnyeri a tetszéseteket ez a rész. Jó olvasást! :)-Kriszti xx

Chapter 15.


És eljött a nap.Beköltözöm az egyetemre.Reggel öt óra van.Annyira vészesen nincs messze az egyetem,de jó
benyomást akarok kelteni az első napomon,ami másoknak már a harmadik hét az egyetemen.Apa azt mondta hogy bevisz, aminek örülök. A jogsimat már megszereztem.Ez egy érdekes történet,mivel apától kaptam egy autót, miután megkaptam a jogosítványom,viszont volt egy "kis" baleset,és összetörtem a kocsimat. Apával úgy döntöttünk,hogy egy ideig nem kapok másik autót,én pedig a volán mögé sem szívesen ültem volna be.Talán még most sem olyan szívesen ülnék be.A mosdóba indutam,hogy lezuhanyozzak. Hajamat is megmostam.Pár pillanatra elgondolkodtam zuhanyzás közben. Kezdek elcsodálkozni Harryn,hogy nem jött utánam,és fenyegetett meg hogy valakivel megkerestet,vagy ő maga jön értem. Simán kinézném belőle.Amennyire erőszakos tud lenni,és önző,simán megtenné.És lenne is rá lehetőség. Biztos rám küldené azt a kibaszott Louist,aki úgy megszorított,hogy hetekig láttam a kezemen lévő kék-zöld foltokat.Vagy Liam-et,aki valószínűleg nem sok mindent tenne.Eléggé visszahúzódó típusnak látszik,és elég csendes.Gondolataimat megszakítottam,és kiléptem a zuhany alól. Megszárítottam hajamat, majd kissé kivasaltam,bár nem mintha szükségem lenne rá,mivel alapból is szögegyenes a hajam. Levettem magamról a törölközőt, majd a szobámba siettem felöltözni.Egy egyszerű fehér fehérneműt vettem fel, egy farmernadrággal és egy fekete kötött pulóverrel,és fekete bakancsomat húztam fel lábaimra. Az óra 6:35-öt mutatott.Időben vagyok. A bőröndömet lehurcoltam a lépcsőn.Apa a nappaliban ült,és valószínűleg reggeli kávéját itta.Szabadnapot kért a mai napra.Elizabeth már dolgozik.Úgy döntött nem kísér el minket,amit őszintén nem is nagyon bánok.
-Mehetünk?-kérdezte apa,miközben felállt a kanapéról.
Egy bólintással jeleztem felé a felkészültségem.Átvette bőröndömet,és a kocsihoz sétáltunk. Igazából egy kicsit izgulok.Nem akarok rossz benyomást kelteni.Mindig is olyan lány voltam,aki nem igazán tudott beilleszkedni a közösségbe,és mindig furcsának találtak.Beletörődtem.Talán az egyetemen minden más lesz.Az egyetem mégis csak másabb mint egy gimnázium.Apa beindította az autót,majd kihajtott a ház elől. Nagyjából két óra utazás állt előttünk. Nem félek hogy elkésem,mivel a mai napon csak délután kezdődnek az óráim,ami azért valljuk be,elég jó lesz a hétfői napokon.Igaz,hogy az igazgató elmondta,hogy a mai napon még nem kötelező bemennem az óráimra,de már így is sokat kell pótolnom. Gondolataimat az egyetemről próbáltam megszakítani,és inkább az utat figyelni,és valami máson gondolkozni. Ez először nem igazán ment,de aztán eszembe jutott Harry és a telefonhívása.Meg sem kérdezte,hogy mik a terveim.Azt hittem talán érdekli,de ehelyett csak magára gondolt,és arra kérlelt hogy vissza mennyek,ami valljuk be nem igazán hatott meg. Viszont anyát nagyon is sajnálom,hogy azzal az erőszakos, megérthetetlen fiúval kell tölteni a napjait. Az út további részében az ablakon bámultam ki,és azon merengtem hogy milyen is lesz az egyetem.
***
Kiszálltam az autóból,és az egyetem egyszerűen...hatalmas.Nagyon hatalmas,amin igazából nem nagyon lepődtem meg.Elkezdtünk besétálni.Ízléses,mégis régies.A campushoz mentünk át.A szobám kulcsán a 42-es szám áll.Körülbelül 15 perc sétálás után megtaláltuk.Apa mondta hogy kérjünk valakitől segítséget,de én nem igazán szeretek segítséget kérni,hanem inkább egyedül oldom meg.Az ajtó előtt álltunk.Csend volt bent. A kilincshez nyúltam,és leakartam nyomni,de ekkor éppen kinyílt,és egy szőke hajú,magas lány állt előttem. Szemei erősen feketére voltak festve,ami eléggé kiemelte gyönyörű kék szemeit. Ajakin vörös rúzs fénylett. Mosolyra húzta száját.
-Szia.Biztosan te leszel a szobatársam.Örülök hogy megismerhetlek. Viszont rohannom kell órára. Még talákozunk-mondta,s megölelt,majd rohant is.
-Oké-mondtam,s apára néztem.
-Nem igazán hasonlít a stílusotok-mondta apa,kissé száját elhúzva.
-Igazad van.De még jó is kisülhet belőle-mondtam vállat rántva.
Apa még bent volt velem,körülbelül fél óráig,majd elmentünk és megkerestük az igazgatót. Szóltunk neki, hogy megérkeztünk. Elbúcsúztam apától,majd siettem vissza a szobámba. Sóhajtva ültem le az ágyamra,majd körbenéztem.Felálltam,s nekiláttam kipakolni.
***
Telefonomra néztem,és 13:23-at mutatott.Az első órám 14:10-kor kezdődik. Telefonomban kikerestem Max számát,majd tárcsáztam.Második csengésre fel is vette.
-Szia Max-köszöntem vidáman.
-Szia Taissa.Megérkeztél?-kérdezte.
-Igen.Már ki is pakoltam.Arra gondoltam össze futhatnánk az óráim előtt,és körbevezethetnél.
-Rendben.Hanyas szobát kaptad? Odamegyek,ha nem bánod.
-A 42-eset-mondtam mosolyogva,bár ő nem látja.
-Uhh.Mindjárt ott vagyok-mondta,s leraktak.
Mi volt ez az uhh ? Leültem az ágyamra,és kevesebb mint öt perc múlva,megérkezett Max.
-Mizújs csajszi?-kérdezte miközben megölelt.
-Izgatott vagyok-mondtam nevetve.
-Elhiszem.És...találkoztál a szobatársaddal?-kérdezte.
-Igen,rendesnek tűnik.Bár nem hiszem hogy túl sok közös dolog lesz bennünk,de...bármi lehetséges. Mellesleg,mi volt az az uhh a telefonban?-néztem rá.
-Ismerem a csajt.Sőt,kicsit jobban mint kellene-mondta,s megvakarta tarkóját.
-Mesélj-mondtam érdeklődve.
-Gyere-mondta,s karon fogott.
Elindultunk le a hallba.
-Na,akkor?-néztem rá.-Hadd halljam.
-Együtt voltam vele.De aztán dobtam.Rengeteget járt bulizni,és mindig lerészegedett,és olyan dolgokat csinált, amit nem szabadott volna. Minden alkalommal megesküdött,hogy nem fordul elő többet,és hogy amúgy is csak a pia miatt van. De mindig eljátszotta ugyan azt.Nagyjából ennyi-mondta.
Én csak bólintva jeleztem felé,hogy megértettem.
-De azért jó fej lány-mondta vállat rántva.
Küldtem felé egy mosolyt.Elmentünk venni egy kávét,majd mentünk is kommunikációra. Ugyan akkor van ez az óránk,aminek örültem.
***
-Holnap találkozunk-mondtam,s megöleltem Maxet.
Vége lett az utolsó órámnak is,így a szobámba mentem. Kinyitottam az ajtót,és szobatársam az ágyán ült,és pizzát majszolt.
-Szia-ugrott fel ágyáról.
-Szia-mosolyogtam.-Taissa vagyok.
-Taylor-mondta mosolyogva.-Van kedved csatlakozni?-kérdezte nevetve,és az ágyán lévő hatalmas pizzára mutatott.
-Persze-mondtam szintén nevetve.
Az este hátralévő részében pizzát ettünk,és idióta valóság showkat néztünk.

5 megjegyzés:

  1. Szia. Nagyon jó volt ez a rész is. Már nagyon vártam a folytatást. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretettel meghívlak a blogom zajló versenyre! http://diamondqueenbybella.blogspot.hu/

    Ölel,
    Bella

    VálaszTörlés
  3. Szia. Mikor jön a kövi rész? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Még sajnos én sem tudom,de próbálok sietni vele. :D

      Törlés